אני חוגגת בת מצווה

For English scroll down

היי אני אריאל לא כתבתי הרבה זמן ובזמן הזה היתה לי בת מיצווה. אני רוצה לספר לכם קצת מה היה. הגענו לקופנגן שבועיים לפני יום ההולדת שלי והייתי קצת מודאגת כי בבידוד חשבתי שלא היה לי מספיק זמן להכיר חברות חדשות ולהזמין אותן לבת מיצווה.

אבל ממש כמה ימים אחרי שהגענו התחלתי ללמוד בבית ספר בריטי באנגלית שנקרא "חוכמה" WISDOM ושם פגשתי מלא חברים וחברות אז למסיבת בת מיצווה שלי הזמנתי את הבנות והבנים מבית הספר שלי .

הבוקר התחיל בזה שקמתי והיו לי 13 מתנות על השולחן פתחתי אותן קראתי את הברכות ההורים שלי הכינו לי סרטו ברכות בהפתעה, היו שם ברכות מהמשפחה והחברות בארץ ובעולם, מהמורים שלי מ"נוף ילדות" חברות שלי מהגן ואפילו כמה אנשים שלא ראיתי מלא זמן בקיצור היה מרגש. ואז יצאנו להריכה והריזורט לקשט בבלונים ולהכין ממתקים למסיבה. היה לי ממש מזל שהיום הולדת שלי יצא ביום שבת ממש בתאריך שבו נולדתי 30.1 ב12:00 המסיבה התחילה והיה ממש כיף כל הילדים והמשפחות הגיעו, זו היתה מסיבת בריכה בריזורט שגרנו בו, הינו בבריכה מלא זמן ואז אכלנו פיצה וממתקים, היתה חבילה עוברת ענקית שהכנתי ערב קודם ושוב חזרנו לבריכה ואז יצאה העוגה מהממת ואכלנו אותה (היא היתה ממש טעימה). החברים והמשפחות שנישארו עד יותר מ 17:00 והיה ממש מעולה! כשכולם הלכו התקלחתי והיתארגנתי לזום עם המשפחה הגדולה. דיברנו והיה כיף כולם שמו סרטים שלי ותמונות מהיום שנולדתי ועד היום וכשגמרנו עם המשפחה, דיברתי עם כל החברות שלי מישראל בזום איזה חמש שיחות עד הלילה. והסוף הכי כיף זה שבנות דודות שלי שלחו לי חבילה מישראל לתאילנד עם הרבה ממתקים!!! החבילה הגיע בדיוק ביום של היומהולדת ולסיום החגיגות פתחנו את החבילה והלכנו לישון.

זה היה יום ארוך אבל ממש ממש ממש מהנה!!!

4 תגובות בנושא “אני חוגגת בת מצווה

  1. אריאל תספרי לי את הסוד – איך יום שלם אוכלת ממתקים ועוגות ונשארת רזה וחתיכה ו יפיפיה ?

    אהבתי

כתיבת תגובה