הי,אני אריאל נעים להכיר I am Arielle

For English scroll down

אני אריאל ואני צריכה לחגוג בת מיצווה עוד כמה חודשים אבל לא את זה רציתי לספר לכם אז כמו שאמרתי לכם אני אריאל אחות בכורה לנועם ואמיתי. לפני שנה ההורים שלנו החלטו לטוס לשנה מינימום בתילאנד, ויאטנם, לאוס, בורמה, נפאל, ועוד…  לקח לנו כמה חודשים לארוז את כל הבית. כאשר גמרנו לארוז החלטנו לגשים חלום ישן ולהפוך את כל הדירה שלנו לפארק מים!!! כן כן! אתם בטח חושבים אייך אפשר להפוך דירה בבניין לפארק מים אז כשהבית היה ריק מכל הרהיטים מלאנו בריכה עם מים בסלון, פרסנו מסלול מלא קצף וסבון להחלקות על הרצפה, קנינו מלא ממתקים וחטיפים הזמנו את כל החברות שלי ושל נועם והיתה מסיבה פרועה ומטורפת.

באותו הערב עברנו לסבתא שלנו בתל אביב גרנו אצלה חודש עד שכבר היה לנו צפוף אז עברנו לקיבוץ בית השיטה. הקורונה חזרה ושוב היה סגר בכל הארץ. לא יכונו לטוס אז נישארנו בבית השיטה והבנו שאנחנו לא ניפגש בקרוב עם החברים כי הם גרים רחוק ואסור להיפגש וזה היה מבאס מאוד. אחרי כמה ימים בקיבוץ כבר פגשנו ילדים בגילנו והתחברנו איתם.

עכשיו אנחנו הולכים לנחלים שיש פה ומבלים את רוב היום עם ההורים שלי שהם פנויים כי הם מכרו את העסק הצעצועים שלהם. אנחנו גם לא בבית ספר אנחנו לומדים בבית דרך חוברות ופודקסטים.

בזמן הסגר גילינו הרבה דברים למשל אמא שלי גילתה שהיא ממש טובה בכדור רגל, אני גיליתי שאני מפחדת מדגים קטנים (לא כל הסוגים רק אלה שנושכים את העור היבש) והכי חשוב שאפשר דבר דרך הטלפון מלא עם החברות הטובות שלי וגם לשחק איתן און-ליין וזה לא סוף העולם שאנחנו לא ניפגשות כי אפשר ככה לשמור על קשר עם חברות. ועכשיו אני בטוחה שנשאר בקשר גם שאני אהיה בארץ אחרת.

לפני כמה ימים אמא שלי אמרה שתאילנד עדיין סגורה אבל שיש כבר טיסות ואנחנו טסים ליוון להתחיל את הטיול. למזלי עוד יומיים יש לחברה שלי יום הולדת אז אנחנו חוזרים לתל אביב וככה אני אספיק לפגוש ולהיפרד שוב מכל החברות והBFF שלי.

אני קצת חוששת מהטיול, זה קצת מפחיד אותי אבל אני גם מבינה את מה שטוב בזה כי לא כל ילד יכול לחוות כזה דבר ואני יודעת שיהיה לי גם כיף.

Hi, I am Arielle, nice to meet you

I am Arielle and soon i will be 12 years, it will be my time for me to celebrate Bat Mitzvah, But this is not what I wanted to say, so… as I told you, I am Arielle, the eldest sister of Noam and Amitai.

A year ago our parents decided to go on a family trip and fly for a minimum of one year to Thailand, Vietnam, Laos, Burma, Nepal, etc.… It took us several months to pack the whole house.

When we finished packing the house we decided to fulfill an old dream and turn our whole apartment into a water park !!! Yes Yes! You must be creative to turn an apartment into a water park. so when the house was empty from all the furniture we filled a pool with water in the living room, laid out a track full of foam and soap to make it a floor slip sliders, for the after party  we bought full of sweets and snacks. Our guest included all of my friends and Noam friends. 

That evening we moved to our grandmother's apartment in Tel Aviv, we stayed there for a month until we felt a little crowded. We moved to Kibbutz Beit Hashita.

The covid-19 was back again, and we found ourselves in a closedown situation again. to fly was not an option so we extended our stay at the kibbutz , I also realized that meeting with my friends isn’t an option for now because they live far away .

After a few days at the kibbutz, we met children at our age and made new friendships . We spent our time between the lakes surrounding us and leisure time with my parents who sold their toys business and now they have free time. We are out of school but we do home schooling. 

During the quarantine we discovered a lot of things for example my mother found out that she is really good at football, I found out that I am afraid of small fish (not all types only those that bite the dry skin) And most importantly that you can do anything over the video talking with my best friends and also play with them online and it's not the end of the world that we do not meet because it is possible to keep in touch with friends. And now I'm sure we'll stay in touch too even when I'll be in another countries.

A few days ago my mom said that Thailand is still closed, but there are other flights and we will start our journey by flying to Greece.

Luckily, my girlfriend has a birthday in two days so we are going back to Tel Aviv and I will be able to meet her again and all my other BFF. I'm a little Concerns from the trip, it's a bit New and different to me but I also understand what's good about it. not every child can experience such a thing and I know I'll enjoy it too.

10 תגובות בנושא “הי,אני אריאל נעים להכיר I am Arielle

  1. את מהממת ובוגרת ואני מאחלת לך שרק יהיו לך חוויות טובות וכייף . תהני מכל רגע עם המשפחה ונופים מקסימים – בהחלט זכית בחוויה מהממת כמוך 🌸
    מדנה – חברה של אבא מגיל 12- הגיל שלך ! מה שמראה שחברים טובים נשארים תמיד בקשר לכל החיים

    Liked by 1 person

  2. שלום אריאל את מהממת, לי קוראים סהר ואני סוג של בת דודה של אבא שלך, כשהוא היה ילד, הוא היה הרבה אצלינו בקיבוץ. אולי כשתחזרו נפגש כל הבני דודים, כי צריך כבר להכיר את הדור הצעיר, ביינתיים תשלחו המון בלוגים ותמונות.

    Liked by 1 person

  3. אריאל יקרה
    תודה על השיתוף המעניין.
    כמי שחייה במקום אחר כמה שנים, אני בטוחה שאת מקבלת עכשיו את המתנה של החיים שלך . שנה לטייל בעולם זו שנה של הכרות עם תרבויות אחרות, מפגשים עם ילדים , נופים שונים, אוכל אחר, והרבה משפחתיות .
    אשמח אם תמשיכי לשתף, מאחלת לך להינות מהמתנה

    Liked by 2 אנשים

  4. אריאל אהובה שלי.
    כתבת כל כך מעניין , ברגש והכי אמת שבך. זו תהיה שנה של חוויות מיוחדות ואחרות. שנה של למידה והרחבת אופקים. שנה שתאפשר לך לראות את החיים בזוויות שונות.
    זו שנת מתנה , את תביני בהמשך.
    מחכה לבלוג הבא.
    דודה…

    Liked by 1 person

  5. אריאלי – איזה כיף שיצא לנו לבלות ביחד לפני שנסעתם, אנחנו מאד מתגעגעות אליכם ומקוות שמתישהו נוכל לבוא לבקר אתכם ושנהנה ביחד כולנו ! נשיקות מגילי וממני

    אהבתי

  6. הי אריאלי המתוקה,
    איזה כף היה לקרא את הבלוג שלך ולראות את התמונות המקסימות. תמשיכי לעשות חיים וד"ש מחולון
    מיכל (של יונתן)

    אהבתי

כתיבת תגובה